خانه / تمامی کالاهای فروشگاه / معرفی انواع محصولات / انواع تردمیل ها / تردمیل تایوانی مدل Turbo776 مارک جک اکسر

تردمیل تایوانی مدل Turbo776 مارک جک اکسر

خرید اینترنتی تردمیل تایوانی مدل Turbo776 مارک جک اکسر

تردمیل مدل Turbo776 مارک جک اکسر

خرید از دیجی کالا

 

 

مقاله زیر مربوط به محصول تردمیل تایوانی مدل Turbo776 مارک جک اکسر نمی باشد برای دانستن و فهمیدن است

 

نحوه استفاده از تردمیل برای مبتدی ها

 

یادگیری استفاده از تردمیل نیازمند بسیاری از همان اصول آموزش است که دونده ها برای آماده شدن برای مسابقات استفاده می کنند. شما باید میزان استقامت خود را به تدریج افزایش دهید تا از آسیب، سرگیجه و مشکلات فشار خون یا کم آبی بدن جلوگیری شود. با پیروی از این راهنمای گام به گام، نحوه استفاده از تردمیل را بیابید.

اگر مشکلات مشترک یا برگشت دارید با پزشک خود صحبت کنید.

پزشک می تواند مشخص کند که آیا شما باید با یک تمرین ضعیف (پیاده روی) باقی بمانید یا اگر بتوانید تمرین با تأثیر زیاد (در حال اجرا) انجام دهید.

 

برخی از کفش های راحت را خریداری کنید.

قبل از خرید، هر جفت کفش را در نظر بگیرید. جفت سمت راست باید فضایی داشته باشد، قوسهای خود را حفظ کند و در انگشتان پا قرار بگیرد.

برخلاف آنچه بسیاری از مردم فکر می کنند، شما نباید بیش از حد به کفش های ورزشی بروید. آنها باید به خوبی احساس خوبی داشته باشند، بنابراین برای چیزی کمتر از کفش بسیار راحت نیست. در صورت امکان، هر هفته یک هفته قبل از کار کردن، آنها را در اطراف خانه بشویید تا بتوانید آنها را به عقب بر گردانید.

 

نوشیدن آب

. (0.5 تا 0.7 لیتر) آب در 90 دقیقه قبل از تمرین ترد میلر. از آنجایی که اکثر تمرینات تردمیل بیش از 20 دقیقه است، شما می توانید به شدت عرق کنید و بعد از آن دچار کم آبی شوید.

(0.5 لیتر) آب با شما برای قرار دادن بر روی تردمیل.

قبل و بعد استفاده از تردمیل دوش بگیرید . شکستن تمرین شما می تواند ریتم و مزایای هوازی تمرین را قطع کند.

 

گرم کردن و خنک کردن بدن قبل و بعد استفاده از تردمیل

5 دقیقه قبل و بعد از هر جلسه تردمیل را با سرعت 1.5 تا 2 مایل بر ساعت (2.4 تا 3.2 کیلومتر / ساعت) (مایل در ساعت) اختصاص دهید.

  • اگر به ورزشگاه بروید، این را نیز می توانید به عنوان گرم و سرد خود را محاسبه.

 

دست ها را بچرخان. شما ممکن است وسوسه شوید روی دستگیره ها در جلو تردمیل نگه دارید تا تعادل خود را به دست آورید. این باعث می شود که شما کالری سوزانده نشود، با استفاده از وضعیت خوب و یادگیری به درستی از آن استفاده کنید.
توجه به تنظیمات در تجهیزات. شما باید بخش سرعت و بخش شیب را ببینید که در آن می توانید تنظیمات را افزایش یا کاهش دهید. این دکمه های اصلی شما در تردمیل استفاده می شود.

  • صبر کنید تا از تمرینات برنامه ریزی شده استفاده کنید تا زمانی که با تنظیمات دستی راحت باشید. شما قادر خواهید بود تمرین خود را به سطح تناسب اندام خود تغییر دهید.
از وسایل ایمنی استفاده کنید. اگرچه ممکن است انتخاب کنید که از آن استفاده نکنید زیرا راحت است، این کلیپ اضطراری خاموش است. اگر در ابتدا تعادل را از دست بدهی، آن را از سقوط یا جدی شدن مجروح خواهد کرد.
تمرین مبتدی تا 20 تا 30 دقیقه را انجام دهید. برای 15 دقیقه تمرین شما احتمالا سوزاندن کربوهیدرات هایی است که اخیرا خوردید. پس از 15 دقیقه، شما شروع به سوختن چربی بدن و ایجاد استقامت خواهید کرد.
گرم کردن 5 دقیقه. این گرم کردن می تواند به شما برای به دست آوردن تعادل و جلوگیری از آسیب برساند. قبل از شروع، کلاه ایمنی را به بدن خود متصل کنید.

منبع

درباره‌ی merfkala

همچنین ببینید

تردمیل توربو فیتنس Turbo Fitness مدل RUN 30

خرید اینترنتی تردمیل توربو فیتنس Turbo Fitness مدل RUN 30 ساخت کشور تایوان   برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *