تردمیل تایوانی با برند Turbo Fitness TF 100

مشخصات و راهنمایی تردمیل تایوانی با برند Turbo Fitness TF 100

برای اینکه بتوانید به تناسب اندام استاندارد با بدن خود برسید تردمیل یک راه حل مناسب است که با برنامه ریزی منظم می توانید در منزل یا محل زندگی خود ورزش کنید و از سلامتی جسمانی و روحی روانی بهره کافی را ببرید .
تردمیل تایوانی با برند Turbo Fitness TF 100
خرید و سفارش از معتبر ترین سایت ایرانی دیجی کالا
تردمیل تایوانی توربو فیتنس
عکس صفحه نمایش

مشخصات کلی تردمیل تایوانی توربو فیتنس مدل TF 100

ابعاد این مدل 146 × 75 × 168 سانتی‌متر است
و به مقدار وزن خود دستگاه 62 کیلوگرم
دارای موتور و مقدار قدرت موتور 2 تا 2.5
حداکثر تحمل وزن استفاده کننده از دیستگاه تردمیل 120 کیلو گرم است
حداکثر سرعت 4.44 متر بر ثانیه جنس بدنه فلزی جنس تسمه پلاستیک ابعاد تسمه 46 × 126 سانتی‌متر و همراه با تنظیم ارتفا
دارای صفحه نمایش همراه با نمایش سرعت تردمیل و مقدار مصرف کالری
شامل نمایش ضربان قلب
دکمه های تنظیمات در قسمت روی دسته
شامل همراه با گیره ایمنی

لطفا قسمت زیر را هم بخوانید

مقاله علمی کاربردی در مورد تمرینات Sprinter در تردمیل


Sprinting یک تمرین موثر برای تقویت قلب و عروق را فراهم می کند.
اگر شما نمیتوانید به دلیل شرایط آب و هوایی یا زمان روز به خارج از منزل بروید، میتوانید با استفاده از یک تردمیل، در منزل یا جایی که دوست دارید  ورزش کنید.
سرعت تردمیل می تواند به سوختن کالری بیشتر کمک کند و همچنین شدت کلی تمرین شما را افزایش دهد.
با این حال، قبل از شروع به کار با سرعت بالا بر روی یک تردمیل، اطمینان حاصل کنید که از درجه سرعتی  که مقاومت در برابر دستگاه و تحمل توان تمرینات سخت را دارید استفاده نمایید.

مسائل ایمنی یک تردمیل

قبل از تمرینات با حداکثر سرعت دویدن، مهم است .

که در یک تردمیل سریع حرکت کنید.

امن ترین راه برای برداشتن یک تردمیل متحرک این است که دستگیره ها را بیرون بیاورید و پاهای خود را از بردارید و سپس آنها را در هر طرف تردمیل قرار دهید تا به طرف تردم حرکت کنید.

هنگامی که پایدار هستید، تردمیل را متوقف کنید. تمرین ضربه دکمه توقف و روشن تردمیل در حال حرکت در با سرعت های پایین تر قبل از هر گونه حرکاتی انجام بعد به آرامی به سرعت برسید.

فارتلک

آموزش فارتل برای دونده های دوردست که نیاز به تزریق انفجار کوتاه مدت به سرعت برای عبور مخالفان در طول مسابقه دارند مفید است.

فارتلکس در یک جلسه تمرینی یکنواختی سرعت متوسط ​​و سرعت را دارد و می تواند براساس زمان یا فاصله باشد.

نمونه ای از جلسه فارتل مبتنی بر زمان با گرم شدن 10 دقیقه با سرعت 4 مایل / ساعت و سپس با سرعت یک دقیقه ای با سرعت متوسط ​​8 مایل در ساعت شروع می شود.

جایگزین بین حداکثر سرعت و شلوغی برای 10 دقیقه و نتیجه گیری با یک راه آسان 10 دقیقه ای است.

حیاط

HIIT، یا تمرینات پرش با شدت بالا، برای سوختن چربی و ساختن عضله با سرعت بالا در تلاش تقریبا حداکثر در انفجار کوتاه طراحی شده است.

قبل از شروع پروتکل HIIT، یک شتاب ده دقیقه ای با سرعت بسیار بالا اجرا کنید.

فاصله را با سرعت بالا شروع کنید و سریعترین سرعت را برای 30 ثانیه شروع کنید.

سرعت را به نصف کاهش دهيد و 90 ثانيه بکشيد.

جایگزین بین sprinting و recovery jogs برای تکمیل هشت فواصل.

همان طور که تهویه مطبوع شما بهبود می یابد سرعت خود را با سرعت بالا افزایش دهید، فواصل بیشتری اضافه کنید یا زمان سرعت بالا را کاهش دهید.

طول مدت حداکثر سرعت را افزایش ندهید زیرا هر یک از سرعت های بالا باید با شدت بالا باشد تا بتوانید سرعت آن را بیش از 30 ثانیه حفظ کنید.

 

تاباتا

Tabata یک پروتکل چهار دقیقه ای فریبنده و چالش برانگیز است که توسط پروفسور Izumi Tabata برای بازیکنان المپیک طراحی شده است .

تا بتوانند آمادگی بی هوازی خود را توسعه دهند.

کلید موفقیت با تکمیل tabat این است که مطمئن شوید که هر بخش با حداکثر سرعت انجام می شود.

پس از گرم شدن 10 دقیقه، دست های خود را روی نرده ها قرار دهید و درایو متحرک را بچرخانید تا پای خود را از تردمیل خالی کنید.

سرعت را به حداکثر سرعت خود افزایش دهید.

پای خود را بر روی تردمیل قرار دهید، از دستگیره ها بردارید و برای 20 ثانیه با سرعت بالا بروید.

به مدت 10 ثانیه به حالت ایستا برسید. این الگو را برای مجموع هشت مجموعه تکرار کنید، که باید چهار دقیقه طول بکشد.

livehealthy

درباره‌ی merfkala

همچنین ببینید

تردمیل تایوانی توربو فیتنس مدل Turbo Fitness F22

توضیحات و خرید تردمیل تایوانی توربو فیتنس مدل Turbo Fitness F22 تردمیل یک راه آسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *