خانه / تمامی کالاهای فروشگاه / معرفی انواع محصولات / انواع تردمیل ها / آیا می توانید با انجام ورزش با تردمیل در هفته سه بار وزن خود را کاهش دهید

آیا می توانید با انجام ورزش با تردمیل در هفته سه بار وزن خود را کاهش دهید

ورزش با تردمیل در هفته سه بار

دویدن یا پیاده روی یا تردمیل سه بار در هفته می تواند به سوختن کالری ها کمک کند و اهداف از کاهش وزن خود را به دست بیاورید، به خصوص اگر رژیم غذایی با کالری کم را نیز دنبال کنید.

برای کم کردن وزن به مقدار نیم کیلو در یک هفته، شما باید روزانه 500 کالری بسوزانید، که مجموعا 3500 کالری بیشتر را مصرف می کنید بیش از هفت روز مصرف کنید.

محدود کردن تعداد کالری که شما مصرف می کنید و به شدت بر روی تردمیل حداقل سه بار در هفته به مدت یک ساعت یا بیشتر به کاهش وزن کمک می کند.

کالری سوزانده شده چقدر است

در حال اجرا کالری سوزانده شده بیشتری نسبت به بسیاری از فرم های دیگر ورزش هوازی برای سوزاندن چربی و کالری موثر است .

یک فرد 70 کیلو گرمی می تواند در حدود یک ساعت با سرعت متوسط ​​حدود 600 کالری مصرف کند و یک فرد 84 کلو گرمی می تواند بیش از 1000 کالری را به شدت بسوزاند. کسانی که از ابتدا شروع می کنند می توانند از سرعت کم تا متوسط ​​حرکت کنند و هنوز هم صدها کالری در ساعت را می سوزانند.

با توجه به مقدار کالری، راه رفتن هم می تواند کالری بسوزاند ، این فعالیت بدنی می تواند به شما در دستیابی به اهداف تناسب اندام کمک کند.

ملاحظات

اگر فقط سه بار تمرینات تردمیل در هفته دارید، آنها را با حداکثر افزایش دادن به صورت مرتب تعداد کالری که می سوزانید، را شمارش کنید.

شما می توانید کالری بیشتری را با سرعت بیشتری بسوزانید یا با یک شیب کار کنید.

اگر شما نمیتوانید سرعت بالاتری را حفظ کنید و یا برای مدت طولانی روی یک شیب تند بمانید، فواصل کوتاهی به ترتیب بعد ار استراحت از سرعت های بالاتر به تمرینهایتان اضافه کنید.

بسیاری از حالت های تمرینی پیش فرض بر روی تردمیل ها شامل چنین فواصل زمانی هستند.

به این دلیل که شما می توانید بین سرعت های بالا و کم شدت تغییر دهید.

گاهش وزن با سرعت کم به زیاد

کاهش وزن سالم باید به آرامی اضافه شود.

اگر شما فقط می توانید سه بار در هفته ورزش کنید، ممکن است وزن خود را حتی به آرامی کاهش دهید.

در حدود یک کیلو در هفته. با این حال، آرام نیست، زیرا کاهش وزن تدریجی، می تواند تاثیر خوبی بر روی سلامت و کمر شما بگذارد.

فواید سلامتی

تمرین هوازی یا بیرون از منزل، مانند اجرای یک تردمیل، می تواند تاثیر مثبتی روی سلامت شما داشته باشد.

فعالیت بدنی منظم، خطر ابتلا به دیابت نوع 2 ، اختلالات متابولیک، بیماری قلبی، سکته مغزی و برخی از انواع سرطان را کاهش می دهد.

برای دیدن این مزایا، شما باید با شدت متوسط ​​به مدت حداقل 150 دقیقه در هفته تمرین کنید.

که سه جلسه 50 دقیقه ای است و یا با شدت بالا برای حداقل 75 دقیقه در هفته، که سه جلسه 25 دقیقه ای است.

تمرینات هوازی همچنین می تواند انرژی شما را افزایش دهد، خلق و خوی شما را افزایش دهد و خواب بهتر داشته باشید.

 

منبع : livestrong ترجمه شده در معرف کالا

درباره‌ی merfkala

همچنین ببینید

خرید اینترنتی تردمیل توربو فیتنس مدل TF1900

سفارش و خرید اینترنتی تردمیل توربو فیتنس مدل TF1900 برای سفارش و مشاهده توضیحات کامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *