خانه / تمامی کالاهای فروشگاه / معرفی انواع محصولات / انواع تردمیل ها / نحوه استفاده از یک تردمیل به طور موثر

نحوه استفاده از یک تردمیل به طور موثر

تردمیل یک قطعه ای محبوب از تجهیزات ورزشی است که می توانید در منزل یا محل کار خود استفاده کنید. طبق آمار سایت HealthStatus Calorie Estimator، با توجه به میزان چابکی وزن، راه رفتن بر روی تردمیل حدود 200 کالری در هر 30 دقیقه می سوزاند و در حال سوختن حدود 400 کالری است. با استفاده از حداکثر تلاش در هر تمرین، بهترین استفاده را از وقت خود را انجام دهید.

  نحوه استفاده از یک تردمیل به طور موثر

 

توجه : برای مشاهده انواع تردمیل ها اینجا کلیک نمایید.

 

دستورالعمل ها طریقه کار با تردمیل به طور تاثیر گذار و صحیح

برای کاهش وزن خود تلاش کنید

تصمیم بگیرید که آیا شما در حال ورزش کردن برای از کاهش وزن خود تلاش می کنید یا به سادگی مایل به بهبود سطح آمادگی جسمانی خود هستید. اگر کاهش وزن اهداف شما باشد، برنامه ریزی برای انجام 3-5 روز در هفته برای حداقل 30 دقیقه در یک زمان. اگر بهبود سطح تناسب اندام شما هدف شما باشد، تمرکز خود را بر افزایش طول و شدت جلسات تمرین تمرکز کنید. همیشه برای سرعت 5 تا 10 دقیقه برای گرم کردن ماهیچه های خود، با سرعت آرام حرکت کنید و وزن خود را در طول تمرینات خود بسنجید و عضلات های خود را تقویت کنید.

تمرینات پیش برنامه ریزی شده در تردمیل استفاده کنید

برای رسیدن به اهداف خود از تمرینات پیش برنامه ریزی شده در تردمیل استفاده کنید. اگر در حال تلاش برای ایجاد استقامت، تمرین سوزاندن کالری برای تمرین و تمرین سریع باشید تا سرعت خود را افزایش دهید، یک تمرین برای بهبود و تقویت قلب خود انجام دهید. با استفاده از قابلیت شیب برای شبیه سازی جای مانند تپه و سوختن کالری ها با سرعت بیشتری بروید و یا اجرا کنید. جنبش ثابت کمربند تردمیل، حتی اگر شما بعد از شروع احساس خستگی می کنید، به طور پیوسته با سرعت ثابت متوسط حرکت کند.

آموزش دوره ای ورزش با treadmill

شامل نکات های متناوب فعالیت شدید با فواصل فعالیت سبک تر است. دوره های تمرین فواصل زمانی را به تمرین تردمیل خود اضافه کنید زیرا تمرین های بیشتر و منظم , به سرعت کالری را می سوزاند و شما را قادر می سازد سطح استقامت و تناسب اندام خود را با سرعت بیشتری بسازید. برای اضافه کردن آموزش فاصله به تمرین، تمرین را به مدت چهار دقیقه به طور منظم انجام دهید و سپس یک دقیقه از سرعت یک بار استفاده کنید. در طول فرار از سرعت، شما باید در حال اجرا یا راه رفتن به همان سرعتی که می توانید برسید باشد.

بعد از تمرین ورزشی دوره خنک کردن بدن مهم است

در مورد تناسب اندام و ورزشی توصیه می کنیم حداقل از 5 تا 10 دقیقه پیاده روی آهسته، تمرین سطح پایین، همراه با کشش، پس از تمرین. دوره خنک کردن شما مهم است زیرا این باعث می شود که ماهیچه های شما به آرامش برسند و ضربان قلب شما را به حالت عادی برگرداند و اجازه می دهد تا قبل از توقف تردمیل به قدم زدن آرام تر بروید.

 

منبع : livestrong ترجمه شده در معرف کالا

درباره‌ی merfkala

همچنین ببینید

خرید اینترنتی تردمیل توربو فیتنس مدل TF1900

سفارش و خرید اینترنتی تردمیل توربو فیتنس مدل TF1900 برای سفارش و مشاهده توضیحات کامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *