خانه / تمامی کالاهای فروشگاه / معرفی انواع محصولات / انواع تردمیل ها / تردمیل تاشو پاورلند حرفه ای برقی مدل YK-02153DC

تردمیل تاشو پاورلند حرفه ای برقی مدل YK-02153DC

قیمت و خرید تردمیل تاشو پاورلند حرفه ای برقی مدل YK-02153DC

تحمل وزن استفاده کننده از این مدل تردمیل 160 کیلوگرم

تردمیل تاشو پاورلند حرفه ای برقی

مدرن و زیبادر سال 2018


تردمیل تاشو پاورلند حرفه ای برقی

فروشنده این مدل محصول تردمیل وب سایت دیجی کالا

خرید از دیجی کالا

 

مقاله زیر را هم بخوانید :

 

مزایای 30 دقیقه در روز ورزش کردن با تردمیل

یک تردمیل یک گزینه ورزشی کارآمد بدون سختی های خود است.

مبتدی ها، و تمرین کنندگان پیشرفته می توانند سرعت و شیب های مختلفی را برای ایجاد تمرینات تمرین با چربی سوزی، قلبی و با حداکثر سرعت دویدن انتخاب کنند.

درک مزایای ورزش تردمیل کمک خواهد کرد که یک تمرین 30 دقیقه ای برای بهبود سلامت قلب خود، سوختن کالری و بهبود عملکرد ورزشی خود ایجاد کنید.

 

پیشنهاد : تردمیل با مارک مدل ADVENTURE 3 PLUS هورایزن

 

سلامت قلب

قدم زدن، دویدن، دویدن یا دویدن بر روی یک تردمیل، قلب شما را سلامت و قوی نگه می دارد.

افزایش ضربان قلب شما به مدت 30 دقیقه تمرین کمک می کند ظرفیت قلبی و استقامت را بهبود بخشد.

انجمن قلب آمریکا و کالج پزشکی آمریکا توصیه می کنند تمرین 30 دقیقه ای در بیشتر روزهای هر هفته برای بهبود و حفظ سلامت قلب بسیار آلی و مهم است.

 

پیشنهاد : تردمیل تایوانی مدل Turbo776 مارک جک اکسر

 

بهبود کلسترول خون

همه کلسترول برای شما بد نیست.

لیپوپروتئین با چگالی بالا و یا کلسترول خوب، باعث کاهش خطر ابتلا به آترواسکلروز، مسدود کردن شریان ها می شود که می تواند به حمله قلبی و سکته مغزی منجر شود.

طبق گفته MayoClinic.com، ورزش مانند راه رفتن بر روی یک تردمیل با سرعت شتاب 30 دقیقه ممکن است باعث افزایش سطح HDL تا 5 درصد شود.

با استفاده از مانیتور ضربان قلب بر روی یک تردمیل به 70 تا 80 درصد از حداکثر ضربان قلب خود برسید.

بسیاری از تردمیل ها دارای تمرین های قابل برنامه ریزی هستند که اجازه می دهد سن، قد و وزن خود را برای رسیدن به سرعت مناسب برای شما وارد کنید.

 

پیشنهاد : خرید اینترنتی تردمیل توربو فیتنس مدل TF1900

 

تاثیر کم

اگر هر روز نمیتوانید تمرینات با شدت بالا را انجام دهید، مانند رقص هوازی، دویدن، طناب پریدن یا تمرینهای دیگر که نیاز به ترک زمین با هر دو پا دارید، راه رفتن بر روی تردمیل گزینه ای برای شماست.

نه تنها تمرینات کم اثر را راه می اندازد، بلکه یک تردمیل نرم افزاری است که سطح آسفالت و بتونی را که در آن شما در خارج از منزل راه می روید را می بخشید.

 

پیشنهاد : تردمیل توربو فیتنس Turbo Fitness مدل RUN 30

 

بهبود استقامت و استقامت

تمرین برای 30 دقیقه در روز به شما کمک می کند تا استقامت قلبی و استقامت عضلانی، و یا توانایی شما برای انجام فعالیت بدنی در طول زمان را ایجاد کنید.

برای جلوگیری از خستگی قبل از 30 دقیقه، مبتدی ها باید با سرعت کمتر از 4 مایل بر ساعت حرکت کنند.

تمرینات سریع و سریع در یک تردمیل به شما کمک می کند ظرفیت انجام تمرینات با شدت بالا را بسازید، اما پیاده روی با شدت کم و شدید برای دوره های طولانی به شما کمک می کند تا استقامت را ایجاد کنید.

 

پیشنهاد : تردمیل تایوانی با برند Turbo Fitness TF 100

 

سوختگی کالری

با استفاده از یک تردمیل برای هر 30 دقیقه به شما کمک می کند کالری کم کنید.

مبتدی، راه رفتن در 2 مایل بر ساعت، 183 کالری در ساعت را سوزاند.

در 3.5 مایل در ساعت، او 277 کالری را می سوزاند.

پیاده روی با سرعت 5 مایل بر ساعت در یک ساعت، 584 کالری را می سوزاند، در حالیکه با سرعت 8 مایل در ساعت، 986 کالری می سوزاند.

livestrong

درباره‌ی merfkala

همچنین ببینید

تردمیل توربو فیتنس Turbo Fitness مدل RUN 30

خرید اینترنتی تردمیل توربو فیتنس Turbo Fitness مدل RUN 30 ساخت کشور تایوان   برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *