خانه / تمامی کالاهای فروشگاه / چگونه از یک تردمیل به نحوه درست و صحیح استفاده نماییم

چگونه از یک تردمیل به نحوه درست و صحیح استفاده نماییم

5 روش صحیح برای استفاده از یک تردمیل

دستگاه هایی که شبیه سازی در حال اجرا یا راه رفتن در منزل می باشند ، که تردمیل ها به شما امکان می دهند که تناسب قلب و عروق خود را بهبود بخشید، همانطور که در طول روز با استفاده از آن حرکت می کنید.

بسیاری از تردمیل ها امکاناتی های صفحه مانیتوری دیجیتال را برای کسی که استفاده می کند و به شما امکان می دهند تنظیمات سرعت و شیب را با توجه به اهداف تناسب اندام خود تنظیم کنید.

هنگامی که استفاده از تردمیل می روید، مواردی وجود دارد باید در نظر بگیرید.

اگر از آن به طور صحیح استفاده نکنید، در معرض آسیب های کوتاه مدت و حتی بلند مدت خواهید بود.

 

پیشنهاد : برای مشاهده انواع مدل های تردمیل همراه با عکس های هر کدام اینجا کلیک نمایید .

 

1 - آشنایی و نحوه استفاده از تردمیل :

با استفاده صحیح از تردمیل آشنا شوید. اطمینان حاصل کنید که می دانید که چگونه سرعت و شیب را تنظیم کنید.

اگر شما در خانه یا ورزشگاه از تردمیل استفاده می کنید، یکی از متخصصان این کار در ارتباط باشد و نحوه درست صحیح آن را یاد بگیرید .

 

2 - حرکات کششی قبل از استفاده از دستگاه تردمیل.

پنج تا 10 حرکات ورزشی کششی را انجام دهید تا مفاصل و عضلاتتان را شل کنید .

به عنوان مثال، شما می توانید در اطراف بلند کردن زانوی خود را تا آنجا که ممکن است راه رفتن.

سپس، پاهای خود را به سمت جلو و عقب بچرخانید، به تدریج پاشنه پا را بلند می کنید تا عضلات خود را تیز کنید.

برای گرم کردن بدن خود ، می توانید خود را به جلو و عقب بچرخانید و می توانید دایره های بازو کنترل شده را به آرامی انجام دهید.

 

3 - در تردمیل قرار بگیرید

پای خود را روی دو طرف کمربند قرار دهید.

در صورتی که دستگاه دارای یک دکمه "شروع" باشد، کیبورد ایمنی را به لباس خود وصل کنید. کمربند شروع به حرکت به آرامی می کند.

پای خود را روی کمربند قرار دهید، شروع به راه رفتن کنید و سپس دستها را از دستبند بیرون بیاورید.

 

4 - تمرین خود را با به آرامی در 5 دقیقه ای اول شروع کنید.

شدت این گرم شدن بستگی به آنچه شما در انجام تمرین در نظر دارید. اگر شما در انجام یک تمرین پیاده روی کنترل از کم به سریع برنامه ریزی می کنید، به آرامی حرکت کنید.

اگر شما در حال انجام یک تمرین پایدار در حال اجرا هستید، به آرامی کم کم به سرعت خود افزایش دهید و حرکت کنید.

در انتهای گرم شدن، به تدریج سرعت خود را به سرعت مورد نظر افزایش دهید و تمرینات خود را انجام دهید.

 

5 - پیاده روی کنید

یا با فرم مناسب اجرا کنید پشت خود را مستقیما، شانه ها و چشم ها به جلو نگاه کنید .

هنگامی که دستان خود را از هندریل ها بردارید، آنها را خاموش کنید. پاهایتان را هموار کنید .

 

6 - قبل و بعد از تمرین استفاده منظم از آب آشامیدنی .

اکثر تردمیل ها مجهز به دارندگان بطری هستند. یک بطری را با آب پر کنید و آن را بر روی تردمیل بگذارید. در طول تمرینات خود هر 10 تا 15 دقیقه آب بنوشید.

اگر تمرینات طولانی تر از 60 دقیقه در تردمیل دارید، یک نوشیدنی مناسب جهت ورزش کردن مصرف کنید.

 

7 - ورزش کردن به اندازه کافی :

ورزش به اندازه کافی برای به دست آوردن سلامتی بدن .

به گفته دانشگاه آمریکایی پزشکی ورزشی، 30 دقیقه از قلب انجام شده پنج روز در هفته کاهش خطر ابتلا به بیماری و 60 تا 90 دقیقه باعث کاهش وزن می شود.

اگر برای مصارف بهداشتی فقط در آن کار می کنید، برای دوره زمانی پایین تر کار کنید.

اگر سعی در از دست دادن وزن دارید، برای مدت زمان بیشتری ورزش کنید.

 

8 - پس از تمرین تمرینات

بعد از تمرین تمرینات حرکات ورزشی کششی برای تمامی اندام بدنی خود انجام دهید تا ماهیچه ها از درد و تنگی گرفتگی جلوگیری شوند.

 

منبع : livestrong ترجمه شده در وب سایت معرف کالا

درباره‌ی merfkala

همچنین ببینید

تردمیل توربو فیتنس Turbo Fitness مدل RUN 30

خرید اینترنتی تردمیل توربو فیتنس Turbo Fitness مدل RUN 30 ساخت کشور تایوان   برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *