خانه / مقالات / چگونه لاغر شویم ؛ 10 روش کاهش وزن در زمان کم و اصولی

چگونه لاغر شویم ؛ 10 روش کاهش وزن در زمان کم و اصولی

برای این که بتوانیم چگونه لاغر شویم ،

انواع روش های وجود دارد که می توان در یک هفته تا یک ماه مقداری وزن خود را کاهش داد.

باید به طوری لاغر شویم تا لاغر بمانیم.

شیوه های مناسب کم کردن وزن در زمان کم و کوتاه سریع که این روش طرفداران زیادی دارد.

که اگر بخواهید به صورت اصولی و صحیح لاغر شوید باید صبر حوصله به خرج دهید.

و به طور منظم و روزانه با حرکات ورزشی و استفاده از نظر طب سنتی لاغر شویم.

لاغر شدن با ورزش یک راه کار مناسب و اصولی است.

 

چگونه در خانه لاغر شویم ؟

چگونه در خانه لاغر شویم ؟
بهترین روش های لاغری

شما می توانید با انواع روش رژیم غذایی و پیاده روی با کفش های مناسب و استاندارد لاغر شوید.

که بعضی از افراد نمی توانند در خارج از منزل بیرون با پیاده روی لاغر شوند باید استفاده از دستگاه های لاغری مانند تردمیل خانگی دوچرخه ثابت و دیگر وسیله های ورزشی لاغری ورزش کنند دویدن روی دستگاه تردمیل و ... لاغر شوند.

 

چگونه لاغر شویم؛ 20 روش کاهش وزن در زمان کم و اصولی را در زیر بخوانید

 

1. آب بنوشید

چگونه با آب لاغرشویم
با آب می توانید به کاهش وزن مناسب برسید

روز خود را با نوشیدن یک لیوان یا دو لیوان آب به طور ساده شروع کنید.

تحقیقات نشان داده است صبح که از خواب بیدار می شوید آب بنوشید متابولیسم شروع به کار شوند و سموم بدن را مقداری پاک کنند.

همچنین، اگر میخواهید یک نوشیدنی بخورید، آن را بسوزانید زیرا آب نوشیدنی مناسبی است و کالری ندارد.

آشامیدن آب می تواند سیر کند تا گرسنگی از بین برود و در کاهش وزن کمک می کند.

 

2. استفاده از چای سبز برای کاهش وزن

چگونه در خانه لاغر شویم
می توان با استفاده روزانه از چای سبز به مقدار یک لیوان لاغر شویم

چگونه چای سبز به شما کمک می کند تا به صورت اصولی کاهش وزن داشته باشد؟

روزی حداقل یک لیوان چای سبز بنوشید چون تاثیر خوبی در کاهش وزن دارد.

چای سبز دارای مواد آنتی اکسیدان می باشد که در سوزاندن کالری بسیار مفید است .

چای سبز به کاهش وزن کمک می کند و چربی بدن را حدالامکان کم می کند.

 

3. بعد از خوردن غدا پیاده روی کنید

چگونه با پیاده روی لاغر شویم
بهترین راه برای لاغری و کاهش وزن بعد از خوردن غذا پیاده روی کنیم

اگر می خواهید کالری بدن خود را بسوزانید بهترین روش این است که بعد از میل غذا به بیرون از منزل در محیط باز مثل پارک و جاهای باز پیاده روی کنید حداقل 45 دقیقه اگر توان دارید بیشتر تا در سوزاندن چربی بدن موثر است.

اگر امکان دارد در روز های صبح این کار را انجام دهید.

چون محققان می گویند که قدم زدن پس از غذا به گلوکز از جریان خون کمک می کند.

 

4. غذای خانگی و سبزیجات بیشتری استفاده کنید

چگونه در خانه لاغر شویم
بهترین روش و بی نظیرترین شیوه مصرف غذا خانگی و سبزیجات است

جواب سوال چگونه لاغر شویم یک مورد هم این است که استفاده غذای خانگی است تا بتوانید غذا های بدون چرب را مصرف کنید.

و غذای کاملی استفاده کنید و برنامه غذایی خود را طوری کنترل کنید.

و سبزیجات بیشتری مصرف کنید و غذا های چربی را مانند گوشت و ... کاهش دهید و میوه و سبزیجات را جایگزین کنید.

 

5. یک راه مناسب (چگونه لاغر شویم ) نمک کمتری بخورید

چگونه لاغر شویم با کاهش نمک
برای جلوگیری و کاهش وزن استفاده کمتر از نمک

آسان تر روش روی تنقلات شور مانند چیپس، ترشی با نمک بیشتر، و غذاهای آماده با نمک زیاد و ...

نمک اضافی به عنوان یک نگهدارنده در چنین مواد غذایی باعث چاقی می شود.

نمک حاوی غذاهای سدیم می باشد که سبب حفظ آب در بدن می شود و باعث می شود که بدن شما چربی و بیشتری داشته باشد.

عادت غذایی نمک زیاد را از سر خود به دور کنید.

و این عادت غلط را به عادت خوب تبدیل کنید و غذا ها را به صورت کمک نمک استفاده شود. تا در کاهش وزن شما کمک کند.

 

6. استرس و کاهش دهید با قدم زدن

چگونه لاغر شویم
اگر میخواهید استرس نداشته باشید در موقع این علایم فورن رو به قدم زدن بردارید

اگر استرس دارید و میخواهید استرس خود را از بین ببرید قدم زدن را برای روزهای خوب و هوای تازه در برنامه های خود قرار دهید.

استرس یکی از مهم ترین عاملی است که بعضی افراد را به پر خوری تحریک می کند و باعث چاق شدن می شود.

و کم تحرک شدن را برای افراد یک عادت تبدیل می کند باید برای همیشه این عادت بد را از سر بیرون کنیم.

 

7. ورزش کردن منظم (حرکات ورزشی برای کاهش وزن)

چگونه لاغر شویم
بهترین روش لاغر شدن ورزش منظم است که هر ورز حرکات ورزشی را انجام دهید

یک روش دیگر چگونه لاغر شویم این است که ورزش کردن و تحرک و حرکت روزانه برای خود برنامه ریزی کنیم.

از ورزش کردن آسان به ورزش سخت برویم.

و در مدت زمان تعین شده در روز زمان های خاص حرکات ورزشی را انجام دهیم.

به طور مثال اگر وزن شما خیلی زیاد است و زود خسته می شوید باید در روز اول مثلا 5 دقیقه ورزش بعد استراحت 5 دقیه دیگر باز هم ورزش کنید چندین بار این حرکت ها را انجام دهید و در طول زمان مدت ورزش کردن را افزایش دهید.

تا به طور عادت روزانه شما شود.

 

8. پیاده روی را جایگزین ماشین سواری کنید

اکثر افراد چاغ بی تحرک هستنند و بدن خود را حرکت نمی دهند.

و هر جایی که می روند با ماشین خود یا وسیله های دیگری استفاده می کنند.

برای این که چگونه لاغر شویم یک راه حل مناسبی است که پیاده روی را جایگزین ماشین سواری کنیم.

تا بتوانیم با حرکت و تحرک بدنی چربی های اضافی را از بدنمان پاک کنیم.

و حتی استفاده از هوای تازه و دیگر مزیت ها استفاده کنیم.

اگر میخواهید به محل کار خود بروید یا خرید و دیگر کار ها موثرترین روش پیاده روی است.

بعضی از افراد می گویند دیر به محل کار میرسیم که بهانه می آورند.

یک راه مناسب اگر دیر به محل کار میرسید شب زود بخوابید و صبح زود بیدار شوید بعد از خوردن صبحانه مفصل با پیاده روی و قدم زدن به محل کار خود بروید.

و باز هم بهانه دارید می توانید مقداری از را را با اتوبوس و تاکسی بروید و مقدار دیگر را پیاده.

و یا اگر امکان خرید دوچرخه دارید میتوانید به وسیله دوچرخه سواری هم ورزش کنید و هم شاداب به جایی که میخواهید بروید.

 

10. پرخوری را متوقف کنید

در موقع خوردن غذا سعی کنید کم بخورید غذا خوردن را به هر نحوی است متوقف کنید.

بعد از چند دقیقه شاید در زمان کمتر و بیشتر بعد از نخوردن اشتاه شما خود به خود کور از بین خواهد رفت.

این روش را برای خود یک عادت کنید تا بتوایند به طور اصولی در کاهش وزن خود کمک کنید.

و به وزن ایدال و استاندار خود برسید و بتوانید به آسانی و راحتی تنفس کنید.

 

پایان مقاله 10 روش کاهش وزن 

روش چگونه لاغر شویم همه افراد به فکر این هستنند که یک شبه لاغر شوند .

به نظر من این فکر غلطی است که در میان بیشتر افراد گفته می شود .

باید به طور اصولی و صحیح استفاده از روش های گوناگون انجام دهید.

و مراجعه به پزشک رژیم غذایی و برنامه ریزی مناسب می توان به وزن دلخواه و ایدال رسید.

و استفاده از روش های طب سنتی هم برای کاهش وزن مناسب است.

و در برنامه های خود ورزش روزانه نیم ساعته و بیشتر را برنامه ریزی کنید

طبق آن برنامه ها حرکات ورزشی را انجام دهید.

استفاده غذا های کم چرب را برای شما دوستا عزیز توسعه می نماییم.

امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده را ببرید و راز چگونه لاغر شویم را در این مقاله پیدا کنید.

 

منبع: معرف کالا  practo

درباره‌ی merfkala

همچنین ببینید

آیا می توانید با انجام ورزش با تردمیل در هفته سه بار وزن خود را کاهش دهید

ورزش با تردمیل در هفته سه بار دویدن یا پیاده روی یا تردمیل سه بار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *