خانه / تمامی کالاهای فروشگاه / معرفی انواع محصولات / انواع تردمیل ها / چگونه یک تردمیل را برنامه ریزی کنیم

چگونه یک تردمیل را برنامه ریزی کنیم

طریقه و چگونه یک تردمیل را برنامه ریزی کنیم

نمایشگر تصویری کامپیوتری در جلو تردمیل لازم نیست که گیج کننده باشد.

این در اینجا مفید است، بنابراین شما می توانید تردمیل را برای مطابقت با نیازهای شخصی خود برنامه ریزی کنید.

تمرین شما همان فردی است که در کنار شما یا فردی که قبل از شما در تردمیل بود، نیست.

مهم است که هر بار که بر روی آن قدم می گذارید، تردمیل را برنامه ریزی کنید، بنابراین می توانید بر تمرین تمرکز کنید و بقیه را به کامپیوتر بسپارید.

هنگامی که با اطلاعات شما برنامه ریزی شده است، صفحه نمایش به شما می گوید که یک مقدار تقریبی کالری سوزانده شده، فاصله ای که پوشش می دهید و زمان تمرین کل شما است.

طریقه روشن کردن تردمیل :

با یک پا بر روی سیستم عامل در کنار کمربند متحرک قرار دهید. دکمه روشن / خاموش را فشار دهید تا تردمیل را روشن کنید یا دکمه ایمنی را ضمیمه کنید.

 

پیشنهاد : جهت مشاهده انواع مدل های تردمیل ها اینجا کلیک نمایید.

 

انتخاب برنامه در دستگاه تردمیل

یک برنامه از پیش تعیین شده را انتخاب کنید، مانند فواصل، تپه ها، تصادفی، کاهش وزن یا دستی، که در آن سرعت و شیب را تنظیم می کنید.

 

انتخاب وزن فشار و سن در دستگاه Treadmill

وزن خود را با فشار دادن فلش های بالا / پایین وارد کنید تا وزن خود را تعیین کنید. سن خود را با فشار دادن فلش های بالا / پایین وارد کنید

 

زمان کلی تمرین،

معمولا تا 60 دقیقه، با فشار دادن دکمه های بالا / پایین را وارد کنید.

 

برنامه از پیش تعیین شده

اگر شما یک برنامه از پیش تعیین شده را انتخاب کردید، حداکثر شیب را با فشار دادن دکمه های بالا / پایین انتخاب کنید. به عنوان مثال، شیب 8 را به عنوان حداکثر تپه خود انتخاب کنید.

 

تنظیم سرعت تردمیل

با فشار دادن فلش های بالا / پایین، حداکثر سرعت را برای برنامه های پیش تعیین شده انتخاب کنید. به عنوان مثال، سرعت 5 مایل بر ساعت را برای سریعترین سرعت خود انتخاب کنید تا در یک میزان آهسته بمانید.

 

تنظیم برنامه دستی

شروع به شروع برنامه و یا تمرین دستی خود را تنظیم کنید.

 

نکات treadmill

ورزش برای حداقل 150 دقیقه هر هفته که برای مزایای سلامتی بدن مفید است . اگر هدف شما کاهش وزن است، زمان تمرین خود را حداقل به 250 دقیقه در هفته افزایش دهید.

 

هشدار

قبل از شروع هر برنامه ورزشی، با پزشک خود صحبت کنید.

 

منبع : livestrong ترجمه شده در معرف کالا

درباره‌ی merfkala

همچنین ببینید

خرید اینترنتی تردمیل توربو فیتنس مدل TF1900

سفارش و خرید اینترنتی تردمیل توربو فیتنس مدل TF1900 برای سفارش و مشاهده توضیحات کامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *