خانه / مقالات / چگونه می توانم نتایج مزایای استفاده یک تردمیل را مشاهده کنم؟

چگونه می توانم نتایج مزایای استفاده یک تردمیل را مشاهده کنم؟

مزایای کار بر روی یک تردمیل به صورت منظم عبارتند از:

مدیریت وزن، بهبود استقامت قلبی عروقی، بهبود تراکم استخوان و کاهش استرس، و نیز تغییرات مثبت فشار خون و کلسترول، بسته به وضعیت سلامتی اصلی شما دارد که با انواع تردمیل ها به صورت استاندارد ورزش کنید.

در طول دو هفته اول رژیم تمرین شما باید از مزایای کاهش وزن مطلع شوید و پس از آن، بدن خود را تنظیم کنید.

دستاوردهای استقامت قلب و عروق شما هر هفته ظاهر می شود زیرا شما می توانید به تدریج طول و شدت تمرینات خود را افزایش دهید.

 

چگونه می توانم نتایج مزایای استفاده یک تردمیل را مشاهده کنم؟

 

مدیریت وزن

هنگامی که شما در حال کار بر روی تردمیل برای از دست دادن وزن، نتایج قابل توجه در هفته اول ممکن است واضح است.

این واقعا به میزان تمرینات، طول مدت تمرینات و میزان کسری کالری شما در هفته بستگی دارد.

اگر روزانه کار کنید و مصرف کالری خود را از 250 تا 500 کالری در روز کاهش دهید، بیشتر احتمال دارد که تغییرات وزن بدنتان را ببینید، به خصوص در طول دو تا سه هفته اول برنامه. پس از آن، کاهش وزن شما باید به بیش از 2 پوند در هفته کاهش یابد.

اگر از تردمیل استفاده می کنید، اما رژیم غذایی خود را تنظیم نکنید، کاهش وزن شما بیشتر تدریجی خواهد بود، اما تا زمانی که مصرف کالری خود را افزایش ندهید، هماهنگ خواهد بود.

با ورزش تنها، کاهش وزن از 5 تا 1 پوند در هفته، اگر روزانه کار کنید، معمول است. اگر وزن هفته اول را در برنامه متوجه نشوید، این احتمالا نتیجه گلیکوژن ذخیره شده و آب در ماهیچه های مالیاتی شما است.

تمرینات خود را ادامه دهید و در هفته های دو و سه پیشرفت خواهید دید که بدن شما به تغییرات مورد استفاده قرار می گیرد.

 

تناسب اندام

هنگامی که شما برای اولین بار یک برنامه تناسب اندام را شروع می کنید.

محدودیت های شما از لحاظ سرعت شما حفظ می شود.

و مدت زمان لازم برای ورزش، شاخص های آمادگی قلبی و عروقی فعلی شما است.

ورزش منظم به شما کمک می کند تا وسیله ای برای بهبود استقامت قلبی و عروقی خود را، که در اصل به ناراحتی های قلبی خود را به رساندن اکسیژن به ماهیچه های خود را تاثیر گذارتر و عضلات خود را به استفاده از آن رساندن اکسیژن موثر تر است.

در عرض دو تا سه هفته در یک برنامه ورزشی منظم، شما یک تفاوت مثبت در توانایی خود برای انجام تمرینات تردمیل خود خواهید دید.

هنگامی که تمرین شما کمتر به چالش کشید، وقت آن است که طول مدت را افزایش دهید.

هنگامی که شما قادر به راه رفتن برای 30 دقیقه، افزایش شیب، فاصله خود را و یا سرعت خود را با استفاده از سیستم قلبی عروقی خود را برای رسیدن به سطح جدید تناسب اندام مناسب می باشد.

در صورت تناسب اندام در حال حاضر، تمرینات فعلی تمرینات شما همچنان به نتایج در سطح تناسب اندام خود ادامه خواهید داد.

 

تغییرات بهداشتی

اگر امیدوار هستید که پیشرفت های طولانی در مشخصات سلامت خود را مشاهده کنید.

باید ورزش را یک عادت در زندگی داشته باشید.

از تأثیر مثبتی بر فشار خون، از هفته چهارم تا شش ماه تمرین منظم طول می کشد.

به محض اینکه ورزش منظم را متوقف می کنید، منافع خود را از دست می دهید.

ورزش منظم همچنین ممکن است به جلوگیری از انواع بیماری های مزمن مانند :

دیابت نوع 2، پوکی استخوان و بعضی از انواع سرطان کمک کند.

پزشک شما می تواند به تغییرات در کلسترول، تری گلیسیرید و سطح قند خون کمک کند.

تا به درک بهتر اثرات ورزش بر روی مشخصات سلامتی خود کمک کند.

 

ملاحظات

شما ممکن است در اولین ماه از شروع رژیم تردمیل خود تغییری در نحوه لباس خود و یا افزایش میزان انرژی خود داشته باشید.

اگر تمرینات تردمیل شروع به گرفتن یکنواختی کنید، تنوع را به طور معمول تمرین کنید.

مهمترین عنصر از هر برنامه ورزشی این است که شما حداقل پنج روز در هفته کار می کنید.

هر گونه فعالیت هوازی که شما انجام می دهید می تواند به شما در دستیابی به اهداف بهداشتی، تناسب اندام و وزن کمک کند.

مخلوط کردن روتین شما به گروه های عضلانی مختلف کمک می کند.

اگر سابقه ای از قلب یا مشکلات ارتوپدی داشته باشید، با پزشک خود مشورت کنید تا یک برنامه ورزشی مناسب را طراحی کنید.

 

منبع : livestrong ترجمه شده در معرف کالا

درباره‌ی merfkala

همچنین ببینید

چگونه یک کت و شلوار مردانه شیک با قیمت ارزان و مناسب خرید کنیم

کت شلوار مردانه انواع مدل های جدیدی و شیک در سال 2019 بعضی از آقایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *