پیاده روی و راه رفتن برای سلامتی

پیاده روی ساده و رایگان است و یکی از ساده ترین راه های فعال شدن بیشتر، کاهش وزن و سالم بودن است.

پیاده روی و راه رفتن برای سلامتی

بعضی اوقات به عنوان یک نوع ورزش تمرکز نداشته باشید، راه رفتن به آرامی می تواند به شما در ایجاد استقامت کمک کند، کالری های اضافی را بسوزاند و قلب شما را سالم نگه دارد.

شما مجبور نیستید ساعت ها پیاده روی کنید. یک پیاده روی روزانه 10 دقیقه ای روزانه دارای مزایای سلامتی زیادی است و به 150 دقیقه تمرین هفته ای توصیه می شود.

برای سایر ایده های ورزشی، راهنمایی های ما را بررسی کنید.

قبل از اینکه شروع کنیم

برای پیاده روی باید کفش مناسب و استاندارد و راحت انتخاب کنیم :

اگر در حال راه رفتن برای محل کار خود هستید، می توانید لباس های معمولی خود را با یک جفت کفش راحتی بپوشید و هنگامی که به محل کار خود رسیدید می توانید کفش را عوض کنید.

برای راه رفتن های طولانی، ممکن است بخواهید برخی از آب، میان وعده های سالم، کرم های ضد آفتاب و یک کوله پشتی همراه با خود داشته باشید.

چگونه می توانیم به اندازه کافی سریع حرکت کنیم؟

 

اگر شما خیلی فعال نیستید اما می توانید پیاده روی کنید، فاصله راه رفتن خود را به تدریج افزایش دهید.

اگر مفاصل شما داری مشکل هستند، بررسی کنید که آیا استخر شنا در محل زندگی شما کلاس های ورزشی وجود دارد.

آب یکی از راه های موثر برای بهبود یافتن مفاصل های آسیب دیده است که باعث کاهش وزن شما می شود و فشار از روی مفاصل کاهش می یابد.

پیشنهاد انواع دستگاه های لاغری ورزشی دوچرخه  های ثابت خانگی و باشگاهی اینجا کلیک نمایید.

ساده ترین راه برای راه رفتن بیشتر این است که یک عادت در خود ایجاد کنید. مسیرهایی را برای پیاده روی در روزانه خود بگذارید. مثالها عبارتند از:

راه رفتن بخشی از مسیر محل کار خود
راه رفتن به مغازه ها
استفاده از پله ها به جای آسانسور
استفاده نکردن از ماشین سواری برای مسیر های کوتاه
راه رفتن همراه با بچه ها به مدرسه
انجام یک پیاده روی معمولی با یک دوست
پیاده روی کردن پس از خوردن شام با خانواده یا دوستان

اگر شما در یک شهر زندگی می کنید، دارای برنامه ریزی پیاده روی تعاملی است که به شما کمک می کند تا بهترین راه پیاده روی را پیدا کنید.

هر مسیر پیشنهادی شامل زمان سفر، سوختن کالری، شمارش گام و صرفه جویی در کربن است.

گوش دادن به موسیقی

قدم زدن در حالی که گوش دادن به موسیقی و یا پادکست می تواند ذهن خود را از تلاش کاهش دهد. موسیقی همچنین می تواند شما را به یک ریتم و کمک کند به شما راه رفتن سریعتر.

پیشنهاد انواع دستگاه های لاغری ورزشی تردمیل های خانگی و باشگاهی اینجا کلیک نمایید.

تنوع را برای حرکات ورزشی جسمانی خود اضافه کنید

شما مجبور نیستید به یک حیاط خلوت برای پیاده روی به حومه شهر بروید. شهرها مسیرهای زیبایی دلپذیری دارند که شامل می شوند، از جمله پارک ها، مسیرهای میراث فرهنگی، مسیرهای رودخانه، روستاها، جنگل ها، مناطق سرسبز و ذخایر طبیعت. برای پیاده روی های الهام بخش، به به این جاهای پیشنهاد داده شده مراجعه کنید.

پیوستن به یک گروه پیاده روی

راه رفتن و ورزش کردن با یک گروه ، روش بسیار خوبی است برای شروع ورزشی ، آشنایی با دوستان جدید و  ایجاد انگیزه در میان آنها و شما می شود.

ترجمه شده در وب سایت معرف کالا

منبع