بازاریابی تلفن همراه پیامکی به بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی چند کانالی تبدیل شده است. مردم بیش از 95 درصد از پیامکهایی را که در دستگاههای تلفن همراه خود دریافت میکنند باز میکنند و میخوانند.
این نرخ های تعامل بالا، بازاریابی پیامکی را به عنوان روشی موثر برای افزایش بازگشت سرمایه برجسته می کند.
اکثر سازمان ها به دلایل مختلف پیامک را در بازاریابی موبایلی رد می کنند. با این حال، پیام های متنی به شما این امکان را می دهد که به مشتریان خود در دستگاه های تلفن همراه خود دسترسی داشته باشید، به گونه ای که هیچ روش بازاریابی دیگری این کار را نمی کند. ارتباط شخصی و هدفمند را فعال می کند، ارتباط دو طرفه را تحریک می کند، به ایجاد برند کمک می کند، داده های دقیقی را برای تجزیه و تحلیل کمپین ارائه می دهد و موارد دیگر.
در این پست به بررسی مزایای کلیدی بازاریابی پیامکی و بهترین روش ها برای خدمات مشتریان پیامکی می پردازیم. علاوه بر این، در مورد اینکه چرا SMS باید در یک استراتژی چند کانالی استفاده شود، همراه با چند نکته در مورد ایجاد یک کمپین پیامکی که گیرندگان را در طول چرخه عمر مشتری درگیر می کند، بحث خواهیم کرد.
معرفی سایت برتر برای شما با نام (پنل اس ام اس آمارد پیامک) شاید این پنل نیاز شما را برطرف سازد.
بازاریابی موبایلی پیامکی چیست؟
اس ام اس مخفف “خدمات پیام کوتاه” است. برندها از طریق بازاریابی پیامکی تلفن همراه با مشتریان خود تماس می گیرند و آنها را در مورد به روز رسانی های محصول، رویدادها و موارد دیگر مطلع می کنند.
بازاریابی مستقیم پیامکی کاملاً شبیه بازاریابی ایمیلی است. کنترل کاملی بر گیرنده، محتوا و زمان آن ارائه می دهد. با این حال، بازاریابی متنی، قدرت بهتری بر تجربه بازاریابی که برای کاربران ایجاد میکنید، فراهم میکند.
منبع: SmartInsights
بازاریابی مبتنی بر متن می تواند نقش مهمی در ایجاد روابط با مشتریان شما داشته باشد. با توجه به اینکه 65 درصد از کسب و کارها پیامک را در آمیخته بازاریابی خود دور می زنند، می توانید از این فرصت برای پیروزی بر رقبای خود استفاده کنید.
بهترین روش های بازاریابی موبایلی پیامکی
پیامهای متنی بسیار شخصیتر از ایمیلها هستند، بنابراین باید مراقب باشید که در اینجا از مرزها تجاوز نکنید.
با این حال، یک اس ام اس در صورت استفاده صحیح می تواند یک ابزار بازاریابی قدرتمند باشد. این قوانین ساده و روش های آزمایش شده را دنبال کنید تا بهترین بهره را از کمپین های بازاریابی پیامکی تلفن همراه خود ببرید.
اهداف و مقاصد را تعیین کنید
درست مانند هر روش بازاریابی دیگر، برنامه ریزی قبل از اجرای اولین کمپین بازاریابی مستقیم پیامکی شما انجام می شود. استراتژیسازی به معنای تعیین اهداف برای کمپینهای خود، تعیین اهداف پیامرسانی در تضاد با تعاملات مشتری، برنامهریزی پاسخها در هنگام پیامک کاربران به خدمات مشتری و موارد دیگر است.
در بازاریابی، ارسال پیام های مرتبط و شخصی شده، تجربه مشتری را به سطح بالاتری می برد و تعامل و بازگشت سرمایه را افزایش می دهد. به همین ترتیب، مهم است که از کمپین های بازاریابی پیامکی تلفن همراه خود برای طراحی یک تجربه ثابت استفاده کنید.
راهنمای عالی را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استراتژی های مدیریت رهبری بررسی کنید.
انتخاب ابزار مناسب
نرم افزار بازاریابی پیامکی مناسب می تواند استراتژی و عملکرد بازاریابی متنی شما را بهبود بخشد.
با کانالهای پیامک مناسب و راهحلهای اتوماسیون پیامک ، میتوانید یک برنامه زمانبندی کارآمد تنظیم کنید، مراقبت از مشتری را در زمان واقعی ارائه دهید، و مهمتر از همه، معیارهای مهم را برای تجزیه و تحلیل کمپینهای خود جمعآوری کنید.
همچنین میتوانید پیامهای خود را با استفاده از نرمافزار بازاریابی متنی همراه با ارائهدهنده یکپارچهسازی شخص ثالث، خودکار کنید.
ارائه دهندگانی مانند LeadsBridge به شما این امکان را می دهند که داده ها را از ابزارهای بازاریابی خود همگام سازی کنید و سرنخ های خود را در قیف مدیریت کنید. با LeadsBridge، حتی میتوانید پیامهای تلفن همراه را به جریان کار اتوماسیون ایمیل خود اضافه کنید و یک لیست پستی منحصر به فرد SMS ایجاد کنید. در اینجا چند نمونه از ادغام های بسیار مفید LeadsBridge برای بازاریابی پیامکی تلفن همراه آورده شده است: